VÆRTSKLUB 2024?

Tilmeld din klub nu, og lad os gøre arbejdet for jer

UDVIKLING

Siden dag 1 er det kun gået én vej for PRO Fodboldskole, der bliver mere og mere populær for hvert år, der går. Indtil nu har vi haft +10.000 spillere med på vores populære fodboldskoler.

PRAKTIK

Én af de mange fordele ved at vælge PRO Fodboldskole er, at vi klarer ALT arbejdet for jer (markedsføring, billetsalg, holdinddeling, trænerallokering, aflønning mv.)

VENSKABER

Sommerens oplevelsesrige PRO Fodboldskoler indbyder til sjov, hygge og nye venskaber på tværs af fodboldskolens køn og aldersgrupper.

PROFFER

PRO Fodboldskole er anført af tidligere professionelle fodboldspillere, med en fortid i de største europæiske ligaer, herunder Premier League, La Liga, Serie A og Bundesligaen..

TRÆNERE

PRO Fodboldskoles chef- samt assistenttrænere er fagligt og pædagogisk kompetente, hvorved de er garant for en sjov og lærerig fodbolduge for de fremmødte fodbolddrenge og -piger.

MEDLEMMER

Flere spillere søger udenbys for at finde nærmeste PRO Fodboldskole, så hvorfor ikke beholde dem hjemme i egen klub over sommeren?

ØKONOMI

Som værtsklub for PRO Fodboldskole får I 150,- per deltagende spiller. Vel og mærke alt imens, vi klarer det hele for jer, og I kan fokusere på andre, potentielt vigtigere områder for jeres klub.

UDDANNELSE

Som værtsklub er jeres trænere meget velkomne til at deltage på vores årlige kurser samt PRO Fodboldskoler. I så fald skal de skal blot sende en mail til os, hvorefter vi tager dialogen med dem.

MEDLEMMER+

Som værtsklub for PRO Fodboldskole, så vækker I med al sandsynlighed de omkringliggende klubbers spilleres interesse for netop jeres klub.

"I dagevis har jeg hørt på læring og engagement,  blandet  med spandevis af anerkendelse, ros og højt humør - og det bedste af det hele: mine to drenge er vendt trætte og superglade hjem hver dag. De har virkelig følt sig set og hørt. Sikke en måde at starte sommerferien på."

Anne Lorentzen

"Dygtige, pædagogiske, motiverende og inspirerende trænere. Sjældent har vi fået så topbegejstret en dreng hjem fra sport, som de dage, han var på fodboldskole hos PRO Fodboldskole. Tak til Kris Stadsgaard og hele teamet for en fed fodboldoplevelse udover det sædvanlige."

Jannie Gubi

"Alle omkring PRO Fodboldskole arbejder meget professionelt og med stor empati og forståelse for det enkelte barns ståsted. Der tages højde for barnets individuelle fodboldmæssige kunnen, men i særdeleshed også for barnets personlighed, hvilket gør, at barnet føler sig trygt."

Susanne Sørensen

HVORFOR VÆLGE OS?

Selvom vores populære PRO Fodboldskoler indeholder ordet "PRO", og varetages af tidligere professionelle fodboldspillere, så er alle niveauer og køn skam meget velkomne til at deltage. For os handler det nemlig i langt højere grad om træningsparathed end niveau, da vi - med vores erfaring - ved, at der kan ske utroligt meget i spillernes spillemæssige og mentale udvikling på relativt kort tid.

Det primære mål med vores fodboldskoler er naturligvis at give spillerne en sjov og uforglemmelig uge i fodboldens tegn, samtidig med, at de lærer en masse, som de så efterfølgende kan bruge hjemme i klubben eller sågar i skolegården, i selskab med deres venner og veninder.

Såfremt I vælger PRO Fodboldskole til at varetage netop jeres fodboldskole, så sørger vi for tilnærmelsesvis alt, herunder markedsføring, bookingsystem, betalinger, holdinddeling, allokering af trænere, træningsprogram mv. og alt I skal sørge for er simpelthen, at vi kan låne veste, kegler, stiger mv. under ugens fodboldskole. Fodbolde medbringer vi selv, så dén del skal I ikke engang bekymre jer om.

Helt lavpraktisk, så er PRO Fodboldskolerne typisk for drenge og piger i alderen 7-14 år, hvilket I som værtsklub naturligvis er medbestemmende overfor.

Prisen for at deltage er 1.199,- per person, og som værtsklub får I 150,- per deltagende spiller, hvilket går direkte ned i jeres egen klubkasse. Al merindtjening fra salg i jeres cafeteria samt evt. frokostordning går ligeledes 100% til jeres egen klubkasse, omend vi naturligvis gerne hjælper til med at videreformidle praktisk info herom til spillere og forældre.

​ ​

Som værtsklub for PRO Fodboldskole, så er jeres egne trænere og ledere desuden meget velkomne til at tage del i fodboldskolen, hvorved de får optimal sparring og læring med sig i bagagen til fremtidig brug.

Vi glæder os til at høre fra jer...