PRIVATLIVSPOLITIK

Vi beskytter til enhver tid dine personlige oplysninger i henhold til de gældende love, og vi videregiver af selvsamme årsag derfor aldrig dine personlige oplysninger til tredjepart, medmindre videregivelsen er formålstjenestelig eller nødvendig for vores behandling af din sag eller afviklingen af vores begivenheder. Vi benytter derfor primært dine personlige oplysninger til at gennemføre dine køb af ydelser på vores hjemmeside.

Når du gennemfører dit køb på pd.onlinebooq.dk, så oplyser du en række personlige informationer, herunder deltagerens fulde navn, email, mobilnummer, fødselsdato, adresse mv. Disse personlige oplysninger vil udelukkende blive brugt i forbindelse med anliggender, der vedrører dit køb samt afholdelsen af den tilmeldte begivenhed. Denne information vil til enhver tid blive behandlet fortroligt og vil forblive under vores kontrol.

Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbrev, så er det utroligt let at afmelde. Du logger blot ind på din kundeprofil og afmelder dig nyhedsbrevet. Alternativt, så kan vi også sagtens klare dette for dig, hvis du blot sender os en mail herom.

Vi er underlagt databeskyttelsesloven, hvilket betyder, at vi er forpligtet til at oplyse dig om, hvilke af dine personoplysninger vi behandler samt hvilke rettigheder du har i forbindelse hermed. Du har derfor altid mulighed for at få at vide hvilke oplysninger vi opbevarer om dig. Du skal blot sende en mail til os, hvori du oplyser dit fulde navn, mobilnummer samt adresse. Du vil derefter – hurtigst muligt - modtage en mail indeholdende de informationer, som vi opbevarer om dig. Ønsker du, at vi sletter disse oplysninger og dermed hele din kundeprofil samt historik, så skal dette fremgå tydeligt af din mail. ​

Du har til enhver tid mulighed for at klage over behandlingen af dine personoplysninger. Din klage skal blot indgives til Datatilsynet, Borgergade 28, 5, 1300 København K, dt@datatilsynet.dk.