Bliv PRO Træner.png

TRÆNERE

Deltag som chef- eller assistenttræner

PROFFER

Få sparring med tidligere udlandsproffer.

LØN

Tjen op til 4.000,- per uge som cheftræner.

FORPLEJNING

Få lækker frokost samt en tøjpakke fra PUMA.

Der er allerede nu hele 400 cheftrænere, assistenttrænere og skoleledere i PRO Fodboldskoles trænerkartotek, men jagten på endnu flere dygtige af slagsen stopper naturligvis aldrig.

I blandt vores dygtige trænere finder du både ungdomstrænere, seniortrænere, elitetrænere, breddetrænere og tilmeld trænere, der udelukkende er trænere på vores fodboldskoler, fordi de brænder for fodbold. Fælles for dem alle er dog, at de er velforberedte, engagerede og fodboldinteressede.

HVEM?

For at blive cheftræner hos PRO Fodboldskole skal du være +18 år, velforberedt, engageret og fodboldinteresseret. Eventuel erfaring som træner eller spiller er desuden et stort plus.

LØN

Ved deltagelse på 3 eller flere PRO Fodboldskoler får du hele 4.000,- per uge. Alternativt får du hhv. 3.500,- eller 3.000,- per uge ved deltagelse på 2 eller 1 fodboldskole.

TØJ

Udover løn og frokost, så får du naturligvis også en superfed PRO Trænerpakke fra Unisport og PUMA med til sommerens træninger.

HVOR?

PRO Fodboldskolerne finder sted på Sjælland, nærmere bestemt København, Storkøbenhavn og Nordsjælland, og du kan se en komplet oversigt over PRO værtsklubberne lige her.

MIN ROLLE

Som cheftræner på PRO Fodboldskole får du ansvaret for dit helt eget hold, hvortil du skal planlægge samt eksekvere ugens træninger, med udgangspunkt i vores daglige temaer.

ANBEFALING

"På PRO Fodboldskole fik jeg værdifuld sparring med tidligere, professionelle fodboldspillere samt ligesindede senior- og U-trænere."

HVORNÅR?

PRO Fodboldskolerne afvikles primært i sommerferien (uge 27-32), men der er også mulighed for at deltage som cheftræner i vinterferien, påskeferien og efterårsferien.

KARRIERE

Hos PRO Fodboldskole er vi utroligt stolte over at have hjulpet flere af vores dygtige PRO trænere videre til nye, fodboldrelaterede jobs i større, danske fodboldklubber.

JEG ER UNDER 18

Hvis du er under 18 år, så er du meget velkommen til at deltage som assistenttræner på sommerens populære PRO Fodboldskoler.

ASSISTENTTRÆNER

Hvis du er 13+ år, fodboldinteresseret og engageret, så er du meget velkommen til at deltage som assistenttræner på sommerens populære PRO Fodboldskoler. Som tak for hjælpen kvitterer vi med 1.000,- per uge, såfremt du deltager i 3 eller flere PRO Fodboldskoler. Deltager du på hhv. 2 eller 1, så får du istedet 750,- eller 500,- per uge. I tillæg til dette, så får du naturligvis lækker frokost samt en fed trænerpakke fra PUMA, uanset hvor mange PRO Fodboldskoler, du deltager på.

Tak for din ansøgning. Vi vender tilbage hurtigst muligt.

Træner-ansøgning
Assistent