top of page
PRO Fodboldskoles populære fodboldskoler er for fodboldglade drenge og piger på alle niveauer. PRO Fodboldskolerne, der er en seriøst konkurrent til DBU Fodboldskole og DGI Fodboldskole, finder primært sted i sommerferien, nærmere bestemt i København, Storkøbenhavn og Nordsjælland. I 2023 finder vores sjove, lærerige og udfordrende fodboldskoler sted i sommerferien, efterårsferien, vinterferien og påskeferien, så tilmeld dig nu, og få en fodboldfyldt uge i selskab med dine venner og veninder.

PRAKTISK INFO

PRO Fodboldskole er på små 5 år gået fra blot 200 deltagere til omtrent 2.500 årlige deltagere, hvilket vidner om vores stigende popularitet.

Én ting er, at vores skoleledere er tidligere professionelle fodboldspillere, med en fortid i de største, europæiske ligaer, herunder Premier League, La Liga, Serie A og Bundesligaen. En anden ting er, at vi er meget selektive omkring valget af vores trænere, hvilke vi indhenter anbefalinger på eller afholder TEAMS møder med forud for ansættelsen, så vi ved, de lever op til vores fodboldfaglige og menneskelige krav.

Med ovenstående in mente, så tilbyder PRO Fodboldskole altså en helt enestående mulighed for at give de tilmeldte drenge og piger en sjov, lærerig og fodboldfyldt uge, i selskab med deres venner og veninder.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

HVEM ER VI?

PRO Fodboldskole er anført af tidligere, professionelle fodboldspillere, herunder Kris Stadsgaard (ejer), Danny Olsen, Martin Albrechtsen mv. Du kan desuden se en komplet oversigt over alle vores trænere lige her.

HVEM KAN DELTAGE?

De populære PRO Fodboldskoler er for fodboldglade drenge og piger på alle niveauer. Aldersgruppen varierer fra fodboldskole til fodboldskole, og er du yngre eller ældre end "tilladt", så kan vi muligvis give dispensation.

HVOR LÆNGE VARER FODBOLDSKOLEN?

Sommerferiens populære PRO Fodboldskoler finder typisk sted fra kl. 9.00-14.00, og i tillæg til dette, så har I mulighed for at aflevere jeres børn 30 min. før træningsstart samt hente dem op til 30 min. efter endt træning.

HVAD FØLGER MED I PRISEN?

På sommerens PRO Fodboldskoler får du hele 10 intense og lærerige træningspas, anført af vores nøje udvalgte og super kompetente trænere. I tillæg til dette, så får du også en fodbold med hjem på sidstedagen.

HVORDAN TILMELDER JEG MIG?

Du tilmelder dig de populære PRO Fodboldskoler på pd.onlinebooq.dk. Her indtaster du blot de fornødne oplysninger, og betaler med Mobile Pay eller dit kreditkort, hvorefter du modtager en mail med al praktisk info.

KAN JEG KOMME MED HOLDØNSKER?

Hvis du og dine venner ønsker at være på samme hold, så skal I blot sende jeres ønsker til os efter tilmelding. Så vil vi gøre vores bedste for at opfylde jeres ønsker og sikre, at I får en sjov og lærerig uge i hinandens selskab.

HVAD SKAL JEG MEDBRINGE?

På PRO Fodboldskolerne bedes du medbringe spillertøj, fodboldstøvler, benskinner, løbesko (til frokostpausen), regnjakke, drikkedunk samt frokost (dette tilbydes dog muligvis af værtsklubben senere hen).

ER DER MULIGHED FOR REFUNDERING?

Det er desværre ikke muligt at få billetten refunderet eller overdraget til anden side, hvis du bliver forhindret i at deltage. Vi refunderer dog gerne 500,- såfremt vi modtager dit afbud senest 14 dage før kickoff.

HVAD SKER DER VED AFLYSNING?

Såfremt vi - mod forventning - aflyser vores fodboldskoler forud for kickoff, fx grundet Covid19 eller øvrige hændelser, da refunderer vi naturligvis hver en indbetalt krone til samtlige deltagere.

HVAD GØR OS UNIKKE?

PRO Fodboldskole adskiller sig markant fra de øvrige aktører på markedet, da alle vores fodboldskoler er anført af skoleledere med en fortid i professionel fodbold i både ind- og udlandet.

HVOR OG HVORNÅR?

Du kan deltage på PRO Fodboldskolerne i hele sommerferien (uge 26-31) samt de øvrige skoleferier, hvor vi er at finde forskellige steder i Danmark. Du kan se en komplet oversigt over vores fodboldskoler lige her.

HVAD TID MØDES VI?

Spillerne bedes møde ind omklædt senest 15 min. før kickoff, så der er tid til at finde træningsbanen samt holdkammeraterne inden træningsstart. Hvis I har spørgsmål til træneren, da bedes I møde ind senest 30 min. før kickoff.

HVOR KØBER JEG PRO TØJET?

Den rette påklædning er super vigtig, uanset om du deltager på vores inden- eller udendørs fodboldskoler. Så for god ordens skyld, kan du jo lige tage et hurtigt kig på vores webshop, der er fyldt med lækkert merch.

KAN JEG SKRIVE MIG PÅ VENTELISTEN?

Grundet PRO Fodboldskolernes øgede popularitet, så bliver flere og flere af fodboldskolerne ekstremt hurtigt udsolgt. Skulle dette også ske for dig, så kan du naturligvis altid skrive dig på vores venteliste lige her.

HVORNÅR KAN JEG SE HOLDENE?

På førstedagen af PRO Fodboldskolerne medbringer vi samtlige hold i alfabetisk orden, hvorved I hurtigt kan spotte jeres barns navn, holdkammerater samt fodboldtræner forud for kickoff.

ER DER FROKOSTORDNING?

Størstedelen af vores værtsklubber tilbyder frokostordning som tilkøb til ugens PRO Fodboldskole, og vi vender naturligvis retur til alle deltagere, så snart værtsklubben har nyt at berette herom.

HVOR KONTAKTER JEG SKOLELEDEREN?

For at vi kan tage hånd om enhver presserende situation så effektivt som muligt, så bedes du tage fat på den pågældende skoleleder ude i selve klubben, og i god tid før træningsstart eller umiddelbart efter endt træning.

KAN JEG SE BILLEDER & VIDEO?

Undervejs på PRO Fodboldskolerne tager vi diverse billeder og videoer af de fodboldglade drenge og piger. Du kan se disse billeder løbende på vores sociale medier, herunder Facebook og Instagram.